Ensamvarg

Jag står hellre ensam, ensam på gatan och ensam i skolan än att få kommentarer dagligen utkastat mot en. Jag står hellre ensam utan någon vid min sida än att uppleva det som jag har upplevt och upplever. En 15 åring ska inte behöva gå igenom mobbning, kränkningar och känna ångest att gå upp varje morgon. Att få kämpa för varje andetag och varje steg vart man ska gå.

När jag såg om Linn förra veckan blev jag choklad och att. Vad är det för värld vi lever i egentligen? En 13 åring ska egentligen inte ens veta hur man kan ta livet av sig, väldigt sjukt. Som ni vet är jag start emot mobbning pga av mina egna erfarenheter men även mina förebilders. Detta måste få sitt stopp och det är nu, inte om ett år eller flera utan NU. Mitt projekt fortsätter och ni klickar på Facebookikonen på menyn för att komma till min sida. Kom ihåg dj kan rädda liv. Var med och kämpa mot mobbning med mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback