Orken att blogga

Egentligen har jag inte orken att blogga så detta inlägget kommer bli tråkigt och ganska kort. 
Jag ska försöka få igång bloggen lite mer intressant och mer inlägg i nästa vecka så fort jag orkar att blogga. Denna helgen kommer vara väldigt lugn och tyst. Träffa en del av släkten, annars bara vara hemma och vila och slappna av. 

På måndag är det uttaning till lucia. Om jag är i skolan då ska jag ställa upp eftersom det är min stora chans att vinna scenrädslan, men det får vi se på måndag. Det är bara fredag nu och jag får ta en dag i dagen. 

Dagens mening: Kom ihåg att visa din glädje och vad du tycker om dina nära. Tala om hur mycket de betyder för dig, och tala om hur glad du är att de är med dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback