Go your on way


Sista fredagen detta året, må denna fredagen bli bra då. Jag är äntligen frisk från febern i allafall. Förkylning och hosta sitter kvar men var gör det när det är nyår på måndag. Igår var jag inne i stan en snabbis med Elin för att titta lite på rean. Eftersom vi båda legat hemma med feber sen tisdags fanns det inte så mycket "snygga" kläder när vi väl var i stan. Jag köpte kajal och håfärg....som vi inte ska tala om. Första gången av alla miljoner gånger som jag färgar håret hemma som jag failar. 

Idag blir det bara en hemmadag, städa lite till nyår och kanske baka lite smått. Ska käka med pappa en stund i eftermiddag eftersom han jobbar så mycket. Trevligt!


Kommentarer
Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland säger:

Riktigt fin bild, och wow vilka ögon!

SV: Åh men tack fina du, vad roligt att du tycker det! :)

Svar: Åh tack så jättemycket!! :)
Amanda, Persson,

2012-12-29 | 12:13:08
Bloggadress: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback