Vinnare av ett skal

Godkväll. Var i skolan Idag, fart jag knappt kom upp i morse. Jag ska kolla upp huvudet i veckan eftersom det har spridit sig att halsen och nacken har svullnat upp inne i...väldigt ont gör det. Hade spanskaredovisning idag efter typ två veckor och det gick rent ut sagt skit, allt jag hade skrivit om idag hade raderats så jag förstod inte ens hälften av vad jag skrev.

Jag fick precis reda på också att jag har vunnit ett fint Göteborgsskal på Facebook, väldigt roligt så får ta en bild när jag får hem det på posten. Jag tänkte också fixa en tävling där man vinner ett valfritt skal men det får ni hålla utkik på till helgen. Nu ska jag gå och vila mitt huvud och ladda om inför skolan igen. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback