VAD HÄNDER?

Just nu finner jag inga ord och jag är helt uppe i varv. Jag är så otroligt glad över Robin och så sjukt stolt. Jag har trott på han från första steget in i idol och nu tävlar han för Sverige i Eurovision. Alla mobbare kan nu ta sig och dra, han visade att han är grym som person både på och utanför scenen och han är min stora hjälte. Tårarna föll när hans chock om att vinsten var klar och nu har jag ingen röst kvar.

Chocken däremot att David Lindgren och State of Drama skulle få minst poäng av tittarna var chockande, allt var öppet och vi fick skrällar. Nu ska jag äta lite mat och sen sova, om det går. Världens lyckligaste tjej efter Molly Hammar är jag nu.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback