Nackspärr

Godkänn kära läsare. Är nu hemma hos morfar och försöker skriva ett snabbt inlägg innan jag somnar. Stod och plattade håret i morse och på något vis lyckade jag få nackspärr, låter som typiskt mig. Har haft väldigt svårt att röra på huvudet hela dagen och kan knappt ligga ner. Jag ligger nu och undrar bara hur många timmars sömn det blir i natt.

Innan jag åkte hemifrån fick jag hem en av Elins presenter på posten. Hon har absolut igen aning vad hon kommer få och det gör allt så mycket roligare för mig. Ska förresten träffa Elin i morgon när jag kommer hem, kommer bli väldigt tomt utan melodifestivalen i morgon men är så fruktansvärt glad över att Robin vann. Ska redigera de sista bilderna jag tog i skogen här på landet så ni lär få se lite nytt i morgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback