Födelsedagspresenter

Har precis fixat födelsedagspresent till Elin som fyller år om en månad. Ska bli riktigt roligt att se hennes reaktion, tänker dock inte berätta något om vad det är för något eftersom hon är lite smart och läser min blogg. Jag kommer lägga upp bild när hon har fått det så ni får se vad jag har gett och vilken smart filur jag är. Nu är det äntligen torsdag och innan idag beställde jag Demi Lovatos skiva unbroken som jag förhoppningvis kommer få hem nästa vecka, samt mitt skal som jag vann igår. Hela helgen kommer däremot gå ut på att plugga hela tiden, vecka 12 & 13 har vi 12 prov samanlagt, kommer gå in i väggen känner jag. Har inte kunnat plugga nu på flera månader och så kommer detta?? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback