Sadness

Ett snabbt litet mobilinlägg nu innan jag ska ta och dejta kudden. Jag har varit i stan hela eftermiddagen med Elin och handlat lite. Bilder på allting kommer i morgon men det var två tröjor från Vila & Vero Moda + vanliga svarta joggingbyxor från Cubus. Som alltid hittar jag mest kläder där jag inte har presentkort, aja det är bra för då har jag gratiskläder kvar från många affärer om jag springer på någonting nästa gång jag är i stan och inte har lika gott om pengar. That's good. Nu ska jag ta och sova. I morgonkväll kommer också en sminkvideo upp på hur jag sminkar mig och tips på bra smink, fick lite förfrågningar om det så varför inte. Mitt första videoinlägg då, håller tummarna.


Kommentarer
Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland säger:

SV: Tack så mycket fina du! :)

2013-01-03 | 23:25:13
Bloggadress: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback