Plugg och Nationella prov

Godkväll. Var hemma från skolan idag också som en extradag så inte febern blommar ut nu. Har nationella prov på onsdag, muntligt i svenska. Jag är inte nervös direkt men är nyfiken vad det handlar om och hur dem har lagt upp det. Dem jag pratat med har sagt att det var enkelt men det är från person till person vad man tycker och vad man har enklare och svårare för. Nu hela kvällen har jag suttit och pluggat matte för jag ligger så mycket efter för jag har varit hemma, snart blir det nog gå och dejta kudden och få några timmar innan skolan i morgon.

Ps: är helt in love i Robins låt. Texten är så fruktansvärt bra och hans röst, känsla och berättelse han vill dela med sig av också, magiskt och det blir så personligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback