3-1

Trodde detta skulle bli en rolig svensk match men som det ser ut som nu kommer vi förlora. Bättre att fixa sig och gå ner och dejta min kudde. Det förvånar inte mig om vi vinner eller kör lika igen bara för att jag ska sova. Hade nationella i fyra timmar, riktigt jobbigt de sista två timmarna men det gick bra känns det som. Bjuder samtidigt på en tråkig instagrambild. Ni kan följa mig på instagram: musicofam är mitt namn där. Ni ser också en liten liten bit av min nya vårjacka som jag köpte igår. Bättre bild kommer då klänningarna kommer.

 
 

Kommentarer
REBECCA - Ditt modemagasin på nätet säger:

söt blogg du har :) vill du göra ett bloglovin byte?

Svar: Åh tack! :)Ja visst, följer dig nu! ^^
Amanda, Persson,

2013-02-12 | 11:53:29
Bloggadress: http://missrebecca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback